我做薩利亞,無資格上公屋

香港醬聞

我叫阿傑,就快26歲,同老豆老母加個妹同住公屋,平時除咗返工就係打機,典型廢青一名。我自細有讀寫障礙,成績一向都唔好,讀到中三比人踢出校,之後求其讀啲嘢,就出咗來做嘢。

我無學歷,又無特別技能,亦都無乜興趣或志向,偶然行街見到薩利亞請人,於是就入咗去做。飲食業,仲要係樓面,當然就唔係咩好工,不過都有萬幾蚊人工,總算達成咗阿媽細個果時要我「月入過萬」嘅期望,雖然今時今日一萬蚊已經唔係錢。

喺薩行利亞裡面,我識咗條女,係同舖同事嚟嘅,同我一樣廢青一名。佢對人生無咩期望,但求完成到結婚生仔等人生階段就好。其實我都係咁嘅人,講真,我呢啲仲講咩理想抱負吖,但求有瓦遮頭,有兩餐溫飽咁就算啦。就係大家都有共同理念,所以我哋拍咗拖唔係好耐,已經開始諗將來一齊生活嘅問題。

而當我哋認真啲去諗點樣一齊生活時,成個人當堂灰晒。我哋從來無諗過買樓,因為自知無可能買得起。但我一直以為我哋可以申請到公屋,即使要等足十幾廿年,都叫做有得等。但係我哋去房署一問,先知原來公屋個入息限額原來低到咁離地。兩個人加埋唔可以超過$17350,而當我哋結咗婚生一個小朋友,3個人嘅入息亦唔可以超$22390。

大佬呀,我同條女兩個人都做薩利亞,照計夠晒基層啦,但兩個人加埋都有兩皮幾人工,生埋個仔都唔符合資格。呢個入息上限擺明唔係為我哋香港人而設。我有個叔父,50幾歲人先上大陸娶老婆,咇咗個B出來,幾年就一家團聚兼上啟德公屋,老婆唔使做,日日同啲同鄉打牌跳舞,不知幾爽YY。

我又有個friend,廿歲左右就同條女註冊,跟住就各自同屋企人住,要入息審查就辭工,直到上到樓先一齊住同正式組織家庭。呢個玩法香港人都可參與,但第一你要對你嘅愛情充滿信心,第二係你要喺好後生果陣就搵到另一半,結果好似我咁,26歲先拍拖,咁你就排得嚟都蚊訓。

講到呢度,我忽然好反對政府起公屋,反正起來都唔係比我哋呢啲香港仔住嘅,你起來關我咩事?政府係咪想所有香港人都要娶個唔返工嘅大陸老婆先可以上樓,以作獎勵?我老豆老母果代,就算係基層,捱吓捱吓都叫做有瓦遮頭,湊大仔女,起碼過到一個完滿嘅人生,但我哋呢一代,人生仲可以有咩希望?有人可以解答到我呢個問題嗎?

http://hkjam.com/?p=7377

