東涌做愛的故事

香港醬聞

唔知好彩定唔好彩,2004年時,我一家人入住咗東涌逸東邨。我覺得好彩嘅係,總算有間公屋住,唔好彩嘅係,其實東涌嘅規劃真係好仆街,搞到拍拖都會比較容易出事。

東涌,規劃上同其他新市鎮如天水圍及將軍澳等分別不大,但我個人認為東涌比香港其他所有地區都要悲情。而逸東邨係東涌最大嘅屋邨,當年政府求都無人肯入去住,結果房署要用「人均面積較大」作招徠,成功氹到一班想住得舒適嘅人,包括我老豆,搬嚟呢個萬劫不復之地。

我話東涌唔好,最主要係指對窮L而言。喺天水圍做窮L,尚且可以搭幾蚊車去元朗玩(that’s why 元朗咁Q多人,因為要entertain埋天水圍人,仲有強國遊客等),將軍澳就更方便,去觀塘果啲都近。但住東涌,要跨區就閒閒哋廿幾三十蚊車費(單程),根本就係焗你原區消費。

我同條女都係住逸東,原區讀書,屋企環境都唔係好,零用錢就唔好提。我哋拍拖,多數喺番東涌,但最慘係東涌根本無嘢好搞!同將軍澳、天水圍一樣,東涌係無街的。東涌有的,只是大型懶高檔商場同領展商場。領展商場無咩好行,而東薈城就更加唔係比香港人行。想睇戲,點知唯一嘅戲院都摺埋(當初我仲信周浩鼎真係會幫我哋爭取保留戲院)。

而最大問題,喺東涌,係想搞嘢都唔得!游蕙禎講嘅「年青人無地方扑嘢」,我深同感受。我同女朋友屋企都有人無返工,因為地區偏遠,東涌好多人搵唔到原區工,就索性唔做嘢。而我哋屋企人因為嫌遠嫌貴,亦係絕少跨區去街的,所以我哋屋企長期有人。至於去開房,首先係貴,另外就係遠。東涌方圓十里都係無房可爆的!搭車去旺角,粒幾鐘車,去到都軟晒,港島區好似近少少,但搭港鐵去到香港站,都要行成十分鐘先去到中環站,仲要再轉車,去得嚟乜mood都無晒。

我同條女一齊咗兩年,拍拖生活一啲都唔豐富,嘢又無得搞,我覺得同東涌規劃絕對有關。我唔會怪東涌呢個地方,先天位置無得搞,遠就係遠,但係正苦規劃就絕對係失敗!政府只提供生存空間比東涌居民,但就無諗過東涌居民除咗生存,仲要生活。東涌人生存係無問題,但生活就要自己諗計。但政府明知呢度無其他區支援,點解唔規劃得好啲?搞到戲院都無間,真係純粹商業嘅問題,正苦一啲責任都無?東涌其實環境幾好,夠大,又山明水秀,規劃得好啲嘅話,絕對能成為自成一角,自給自足嘅社區,但就係規劃唔好,搞到東涌變成一個懨懨悶悶嘅死角,依家話再遠啲嘅梅窩有居屋賣,唔少人爭崩頭想買,我就會以過來人身份,勸佢哋唔好高估自己嘅適應力同唔好錯誤期望每個社區都會慢慢變得完善。有啲地方真係會越來越唔完善的。

香港醬聞獨家刊登,轉載請附連結

http://hkjam.com/?p=7392

